Artykuły

Co wspomaga odchudzanie?

Co wspomaga odchudzanie? Wkroczyliśmy w nowy rok nowymi postanowieniami, wśród których niezmiennie króluje dieta i zmiana sposobu odżywiania. Obiecujemy sobie, że schudniemy, zaczniemy zdrowo się odżywiać, rzucimy palenie i postawimy na aktywność, ale jak wytrwać w swoich postanowieniach i osiągnąć wyznaczone cele?

Węglowodany w diecie

Węglowodany w diecie – „Dobre” i „złe” węglowodany to temat do dyskusji dla każdego, kto dba o dobre zdrowie, formę fizyczną i wygląd swojego ciała. Jedno jest pewne – bez odpowiedniej dawki węglowodanów daleko nie zajedziesz – to paliwo pozwala Ci żyć na pełnych obrotach i dostarcza do organizmu niezbędnej mu energii.

Kalafior wartości odżywcze

Kalafior wartości odżywcze Zdrowa dieta powinna obfitować w warzywa i owoce, które dostarczają ważnych dla organizmu witamin, minerałów oraz naturalnych antyoksydantów. Jednym z warzyw, które pomaga dbać o zdrowie, jest kalafior – sprawdź, dlaczego warto go jeść i poznaj pomysły na pyszne dania z kalafiorem w roli głównej.

Interakcje leków z żywnością – o tym musisz pamiętać!

Interakcje leków z żywnością – niektóre substancje zawarte w żywności wchodzą w interakcje ze składnikami leków i tym samym wpływają na stopień ich przyswajania oraz mogą powodować szereg komplikacji podczas leczenia. Sprawdź, jaka żywność nie powinna znaleźć się na Twoim talerzu, jeżeli przyjmujesz nie tylko leki przepisane przez lekarza, ale także suplementy diety.

Dieta przeciw rakowi

Dieta przeciw rakowi pozwala znacznie ograniczyć ryzyko rozwoju chorób nowotworowych oraz skutecznie wspomaga podczas stosowanego leczenia.

Co jeść, aby aktywnie chronić się przed rakiem?

Herbata z imbirem przepis

Herbata z imbirem przepis – zastanawiasz się, jak przygotować pobudzającą i zdrową herbatę z imbirem? Sprawdź i przekonaj się, że jesienią i zimą można z chęcią wstawać rano z łóżka!

Sposoby na wysoki poziom cholesterolu

Wysoki poziom cholesterolu przyczynia się m.in. do miażdżycy, choroby wieńcowej, udaru mózgu i zawału. Na szczęście istnieje kilka nieskomplikowanych metod, które pozwalają uregulować jego stężenie we krwi. Właściwa dieta, aktywność fizyczna i stosowanie się do zaleceń lekarskich to absolutne priorytety.